Reklamáció és visszatérítés

1. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

1.1 A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailben a Greentrade Direc tflyingbirdteahouse.hu oldalán megadott elektronikus levelezési címén. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

1.2 A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

1.3 A vevő köteles az elállási jog gyakorlási szándékát az eladó felé előzetesen írásban (e-mail) bejelenteni és megadni rendelésszámát, nevét és bankszámlaszámát, amelyre a termék vételárának visszautalását kéri. Eladó a termék vételárának visszatérítését banki átutalással teljesíti.

1.4 A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az eladó nem köteles átvenni az utánvéttel vagy portóval visszaküldött küldeményeket.

1.5 A Greentrade Direct kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.

1.6 A Greentrade Direct követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

2. REKLAMÁCIÓ

2.1 Ha a megrendelt termék hibás, akkor a Greentrade Direct azt díjmentesen kicseréli. Ha a hibás termék cseréje azért nem lehetséges, mert a termék már kifogyott és más termékre nem kívánja cserélni, a Greentrade Direct a fogyasztói árat és a szállítási költséget megtéríti.

2.2 Amennyiben a vevő hibás vagy sérült árut kap kézhez, azonnal jelezze elérhetőségeinken, +36 70 601 3110, vagy info@flyingbirdteahouse.hu. Ebben az esetben az árut a vevő igényének, illetve vele megbeszéltek alapján vagy kicseréljük, vagy visszatérítjük az áru ellenértékét, amint a meghibásodásról fotó, vagy visszaküldés során sikerül meggyőződnünk.

2.3 A Facebook közösségi oldalon keresztül jelzett meghibásodást nem tudjuk figyelembe venni, mint reklamációs csatornát. A panaszokat a legnagyobb körültekintéssel és figyelemmel kezeljük, célunk, hogy a vevőink semmiképpen ne járjanak rosszul. Ennek érdekében kérjük elsősorban telefonon, vagy email-ban jelezzétek panaszaitokat.